Monday 21 December 2015

Hakone Ekiden Journey Part 13 Hiratsuka to Fujisawa  箱根駅伝お遍路 その13 平塚から藤沢まで

箱根駅伝も復路に入ってずいぶんと間延びしてしまいました。

暑さも落ち着いてきたと思ったら、今度はあっというまに寒さが厳しくなってきました。今回は8区の残り部分、藤沢駅から戸塚中継所、実際には戸塚駅まで走りました。実は病み上がりであまり走っていなかったので無理なく、ゆっくりと走りましたが、それでも体は正直でした。

このルート、遊行寺(ゆぎょうじ)の上り坂がそれなりにきつく、以後、戸塚中継所まではやや単調でもあります。東海道の松並木はこの区間ですが、写真を撮り忘れていたようです。

Today's route is from Fujisawa Station to Totsuka Station, the latter half of 8th district of Hakone Ekiden. I had a cold last week and just recovered, I could not run fast as usual.



Starting from Fujisawa Station





There is an announcement of coming Hakone Ekiden in January 2016.


Yu-Gyo-Ji Slope, bit tough for me on this day.

Tokyo is getting closer: 49km from here.


Transition point is on the right which pedestrians can not enter. So I chose the left lane to go to Totsuka Station.



Today's Goal, Totsuka Station.



The same angle as I took previously.



Seems to be tired. And I was tired indeed.

No comments:

Post a Comment