Sunday 9 September 2012

New cycling shirts, available nowhere but in our team!


As a member of the triathlon team "Iomare Martillo", I ordered original team cycling shirt the other day.  This is designed by one of our team member Mr. Shimada.  Not only for myself, I bought them for all of my family including two year old daughter, Aya.

私の所属するイオマーレには、素晴らしいデザインのトライアスロンウエアがあり、大会の時には皆がそれを着て走ります。この度、トライウエアと同じくShimadaさんによるデザインのサイクリングシャツが、チームメイトのTeppeiさんのご尽力により完成し、私の所にも届きました。私だけでなく家族全員分のシャツを購入したのは、いつかみんなで応援に来てもらえるようにという下心に他なりません。(むふ)。

Shimadaさん、Teppeiさん、どうもありがとうございました。家族みんなで大事に着たいと思います。

No comments:

Post a Comment